GYIK

Szolgáltatások, szerviz

Hol található az üzlet (bemutató terem)?

Törökbálinton a BaSys Kft. központjában.

2045 Törökbálint Tópark u. 9. West Gate Business Park – Nyitvatartás: 8.00-16.30
9027 Győr, Budai út 2. - Nyitvatartás 9.00-12.00 és 13.00-18.00

Hol található a szerviz és hogyan érem el?

Törökbálinti központunkban található (BaSys Kft. 2045 Törökbálint Tópark u. 9. West Gate Business Park), munkanapokon 8.00 és 16:30 között vagyunk nyitva.

Szervizünket kérlek írásban keresd a következő címen: szerviz@basys.hu
Köszönjük szépen megértésed!

Meghibásodott a készülékem, mi a teendő?

A vásárlás helyszínére kell elvinni a készüléket érvényes garancia jeggyel és számlával.
Ha a termék már nem garanciális, akkor a hivatalos szervizünkbe kell behozni vagy elküldeni a készüléket. (2045 Törökbálint Tópark u. 9. West Gate Business Park) További információkat a webshop@basys.hu címen kérhetsz.

Üzleti célból szeretném felvenni a céggel a kapcsolatot?

Keressél minket az info@basys.hu e-mail címen.


Ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdések

Küldtem levelet az ügyfélszolgálatnak, mikorra várható a válasz?

Kollégáink folyamatosan dolgoznak a levelek megválaszolásán, melyek beérkezési sorrendben kerülnek feldolgozásra. Néhány napon belül minden levelet megválaszolunk, türelmed kérjük! Sürgős esetben kérlek keress bennünk a megadott telefonszámokon.

Milyen módon tudok kapcsolatba lépni az Ügyfélszolgálattal?

Írj nekünk a webshop@basys.hu e-mail címre és kollégáink mielőbb felkeresnek téged.

Ha személyesen szeretnél beszélni velünk, akkor keress minket ügyfélszolgálati irodánkban, melynek helye: BaSys Magyarországi Kft. 2045 Törökbálint, Tópark u.9

Nyitvatartási ideje: 08:00 - 16:30

Panasszal vagy észrevétellel hova fordulhatok?

Írj nekünk a webshop@basys.hu címre vagy a kapcsolat oldalon keresztül keress fel minket.


Termékek, megrendelések

Mit jelent a termék elérhetőség?

A weboldalon található termék elérhetőséget kis négyzettel jelölünk (zöld, zöld-sárga, sárga és piros).

Amennyiben a termék mellett a zöld négyzetet látod és online rendeléssel, házhozszállítással rendeled meg a terméket, akkor központi raktárunkból történik a termék kiszolgálása. Ebben az esetben a 11:30-ig beérkezett rendeléseket még aznap átadjuk a futárnak.

A zöld-sárga jelzésű termékeink külső raktárban vannak. Ezek szállítási ideje 5-8 munkanap.

A sárga jelzésű termékeink esetében érdeklődj kapcsolataink valamelyikén (webshop@basys.hu).

A piros jelzésű termékeink már nem rendelhetőek.

Amennyiben nem outletes terméket rendelsz, abban az esetben garantáltan eredeti, bontatlan, gyári csomagolással rendelkező terméket biztosítunk Neked.

Nem kaptam e-mailben visszajelzést a rendelés leadása után, mit tegyek?

Kérlek érdeklődj a megadott elérhetőségeken!

Véletlenül rossz adatot adtam meg. Mit csináljak?

Ha időben (a rendelés leadásának napján) észreveszed, akkor írj a webshop@basys.hu címre vagy keress bennünket telefonon (+36 30 916 4634).

Milyen fizetési lehetőségeim vannak?

A webshopon keresztül megrendelt termékek árát fizetheted utalással a megadott számlaszámra, valamint utánvéttel. Ha a személyes átvételt választod, akkor üzletünkben bankkártyával és készpénzzel tudsz fizetni.

Hogyan történik a rendelt termék átvétele?

A webáruházunkon keresztül leadott rendelést személyesen a törökbálinti (2045 Törökbálint Tópark u. 9.) vagy 2-3 munkanap után akár a győri boltunkban (9027 Győr Budai u. 2-4) is át tudod venni.

Kiszállítás esetén a munkanap 11:30 –ig leadott rendelésedet pedig a következő munkanap kiszállítjuk, amennyiben készletünkön van a termék és a DPD futárszolgálatnál sincs fennakadás.

Sérült, hiányos a kézbesített termék, vagy csomagolás. Mi a teendőm?

A csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd és ha a külső csomagoláson sérülést tapasztalsz, jelezd a futárnak. Ha a belső csomagoláson, illetve a terméken látsz sérülést vagy hiányt, vedd fel a kapcsolatot velünk. Érdemes a sérült termékről/csomagolásról fényképet készíteni.

Van-e lehetőségem elállni a vásárlástól?

A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésének napjától számított 14 naptári napon belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a 14 napos határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele.

Lássunk egy példát: Ha a terméket a futárcég egy csütörtöki napon szállítja ki részünkre, a 14 naptári napos elállási határidő a pénteki napon kezdődik. A szombat és vasárnap is naptári nap, ezért az elállási határidőbe ezeket a napokat is bele kell számolnunk. Mindezek alapján a 14 napos a határidő csak kiszállítást következő hét után következő hét csütörtökjén, 24 órakor jár le.

Természetesen a 14 napos határidő alatt bármikor elállhatunk a szerződéstől, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak felpróbálása, kipróbálása, megvizsgálása és a rendeltetésszerű használatra való alkalmasságáról történő megbizonyosodás után haladéktalanul döntsünk a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről. Ha nem így járunk el, meg kell fizetnünk az okozott értékcsökkenést.

Hogyan tudom lemondani a rendelést?

Munkanapokon 12 óráig keress minket telefonon vagy e-mailen. Ha már kiküldtük a DPD-nek a csomagodat, és szeretnél elállni a rendeléstől, akkor ne vedd át és a DPD visszahozza nekünk.


Regisztráció, adataim, felhasználói fiókom

Hogyan módosíthatom személyes adataimat?

Webáruházunkba bejelentkezve a nevedet a Fiók információk menüpont alatt tudod módosítani, a címedet pedig a Címjegyzék menüben.

Tudok vásárolni regisztráció nélkül?

Igen, vendégként is lehet rendelést leadni. A rendelés leadásakor bekérjük az összes adatot, ami a csomag kiszállításához szükséges.

Hol tekinthetem meg a korábbi rendeléseimet?

Webáruházunkban a Rendeléseim menüpontban.


Szállítással kapcsolatos kérdések

Honnan tudhatom meg, hol tart a megrendelésem?

A rendeléskor megadott e-mail címre, illetve telefonszámra a DPD futárszolgálat értesítést küld. A DPD által küldött csomagszám ismeretében a futárszolgálat oldalán nyomon követheted csomagodat.

Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon vagyok. Mi a teendő?

A rendelés leadásakor lehetőséged van más szállítási címet megadni (pl: munkahely). Ha utólag szeretnéd változtatni, akkor a csomagszám ismeretében a futárszolgálatnál teheted meg.

Nem tudtam átvenni a rendelésemet. Mi a teendő?

A futárszolgálat két egymást követő munkanapon kísérli meg a kiszállítást. Ha a második nap sem megfelelő, akkor egyeztess a futárszolgálattal.

Mi történik, ha kézbesítéskor nem tartózkodom a megadott szállítási címen?

Ebben az esetben érdemes felvenni a futárral a kapcsolatot és egyeztetni vele.

Mekkora a szállítási költség?

10.000 Ft alatti rendelés esetén 1.190 Ft szállítási díjat számolunk fel. 10.000 Ft felett a kiszállításunk ingyenes.


Jótállás és garancia

Mennyi a garancia idő a termékekre?

A vásárláskor a számla mellett küldünk egy általunk kiállított garancialevelet, melyen feltüntetjük a pontos garanciaidőt.

Elvesztettem a számlát, mit tegyek?

Kérünk, keress bennünket a megadott elérhetőségeken és amennyiben nálunk vásároltad a terméket a számla másolatát bármikor pótoljuk.

Elveszettem a jótállási jegyet, mit tegyek?

Amennyiben nálunk vásároltad a terméket keress bennünket és e-mailben igazoljuk a vásárlás időpontját és a pontos garanciális időt.

Milyen határidőn belül érvényesítheted jótállási, szavatossági jogaidat?

A garancialevélen feltüntetett időpontig vállaljuk a termék garanciális javítását. A megadott idő lejárta után a javítást előre egyeztetett árun és feltételekkel tudjuk vállalni.

Csereigazolást kaptam, mit kell tennem?

Amennyiben a szerviz megállapította, hogy a beküldött termék javíthatatlan vagy gazdaságilag nem érdemes csereigazolást állítunk ki mellyel a vásárlás helyéhez kell elfáradni és náluk beváltani.

Sérült, hiányos a kézbesített termék, vagy csomagolás. Mi a teendőm?

A csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd és ha a külső csomagoláson sérülést tapasztalsz, jelezd a futárnak. Ha a belső csomagoláson, illetve a terméken látsz sérülést vagy hiányt, vedd fel a kapcsolatot velünk. Érdemes a sérült termékről/csomagolásról fényképet készíteni.

Van-e lehetőségem elállni a vásárlástól?

A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésének napjától számított 14 naptári napon belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a 14 napos határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele.

Lássunk egy példát: Ha a terméket a futárcég egy csütörtöki napon szállítja ki részünkre, a 14 naptári napos elállási határidő a pénteki napon kezdődik. A szombat és vasárnap is naptári nap, ezért az elállási határidőbe ezeket a napokat is bele kell számolnunk. Mindezek alapján a 14 napos a határidő csak kiszállítást következő hét után következő hét csütörtökjén, 24 órakor jár le.

Természetesen a 14 napos határidő alatt bármikor elállhatunk a szerződéstől, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak felpróbálása, kipróbálása, megvizsgálása és a rendeltetésszerű használatra való alkalmasságáról történő megbizonyosodás után haladéktalanul döntsünk a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről. Ha nem így járunk el, meg kell fizetnünk az okozott értékcsökkenést.


Reklamáció, hiányosságok

Nem kaptam magyar nyelvű használati utasítást, mit tegyek?

A honlapunkon egy gyors regisztráció után a termékek oldalán a képek alatti menüből képnézegető programmal meg lehet tekinteni online az angol, magyar – esetleg német – nyelvű használati utasításokat. Ezeket letölteni, ill. kinyomtatni nem lehetséges! Megértésüket köszönjük!

Nem kaptam meg a számlát, milyen módon juthatok hozzá?

Kérlek keress bizalommal bennünket! Bármikor el tudjuk küldeni a számla másolatát.

Panasszal vagy észrevétellel hova fordulhatok?

Írj nekünk a webshop@basys.hu címre vagy a kapcsolat oldalon keresztül keress fel minket.